Er I det heldige selskab som skal til Revy på Engen i Odense?

Så vil vi anbefale at starte aftenen med en dejlig Revymenu hos Sortebro Kro, som kan nydes i den hyggelige krostue eller udenfor i kroens opvarmede Tipi midt i skøn natur. Og det bedste er, at I kun skal gå 300 meter til Engen og derfor roligt kan takke ja til vinmenu og Champagne bobler - så kan denne aften kun blive uforglemmelig :-)


_666